Els 13,8 milions de clients de ”la Caixa” tindran accés gratuït als centres de l’Obra Social

26.04.13

A partir del pròxim 6 de maig, els clients de ”la Caixa” gaudiran de més avantatges: l’accés als Museus de la Ciència de l’Obra Social ”la Caixa” a Madrid i Barcelona serà gratuït.

Amb aquesta iniciativa, l’entitat vol agrair la confiança dels seus més de 13,8 milions de clients, gràcies al quals existeix l’Obra Social i, per tant, l’activitat cultural i científica que desenvolupa.

L’Obra Social ”la Caixa” manté per sisè any consecutiu un pressupost de 500 milions d’euros. Tot i així, en el moment actual l’entitat prioritza les seves iniciatives per donar resposta a les creixents necessitats socials.

Així mateix, per continuar exercint el seu compromís amb la difusió de la cultura i del coneixement científic, l’Obra Social ha decidit implementar, als centres CaixaForum i CosmoCaixa de Barcelona i Madrid, una nova línia de cobrament per l’accés als espais permanents, a les exposicions temporals i a les activitats. Tots els ingressos obtinguts per aquest concepte revertiran en la seva totalitat en benefici de les futures iniciatives culturals i científiques de l’Obra Social.

Per accedir als centres gratuïtament només caldrà ser titular d’una targeta de ”la Caixa”. A més, els joves fins a 16 anys també gaudiran d’aquest avantatge. El preu de l’entrada passa a ser de 4 euros.