Els centres CaixaForum i CosmoCaixa de Barcelona i Madrid reben gairebé 3 milions dels visitants el 2012

04.01.13

Els centres de l'Obra Social ”la Caixa” a la ciutat de Barcelona -CaixaForum i CosmoCaixa-, han tancat l'any 2012 amb un nou rècord de visitants i un total de 1.759.277 visitants en els darrers dotze mesos.

En l'any del seu desè aniversari, el Centre Social i Cultural de l'Obra Social ”la Caixa”, CaixaForum Barcelona, va rebre un total de 971.101 visitants al llarg del 2012. D'aquesta manera, l'any passat és el que ha tingut més visitants en la història del centre, superant el que fins ara havia estat l'any que més usuaris havia rebut, el 2008. Amb aquestes xifres, el centre ja supera els 8 milions de visitants des de la seva obertura l'any 2002.

Els centres de l'Obra Social ”la Caixa” a Madrid -CaixaForum i CosmoCaixa-, han tancat l'any 2012 amb un total de 1.203.630 visitants en els últims dotze mesos.

El Centre Social i Cultural de l'Obra Social ”la Caixa”, CaixaForum Madrid, va superar els 900.000 visitants durant el passat 2012. Entre les diferents activitats que van tenir lloc a l'equipament durant l'any passat, la major afluència de públic la van registrar les exposicions, seguides de les activitats educatives, els concerts, les activitats familiars, els cicles d'humanitats i els projectes socials.