El doctor Valentí Fuster fomenta hàbits saludables en famílies en risc d’exclusió ateses pel programa CaixaProinfància

15.12.12

L'Obra Social ”la Caixa”, la Fundación Pro CNIC i la Fundació SHE organitzen a CosmoCaixa Barcelona la jornada VIVE amb l'objectiu de conscienciar nens en situació de vulnerabilitat de la importància de cuidar-se.

El doctor Valentí Fuster imparteix una xerrada a pares i educadors sobre com fomentar hàbits saludables en la infància mentre els nens fan tallers d'exercici físic, alimentació sana, gestió d'emocions i coneixement del propi cos.

Des que es va posar en marxa, l'any 2007, el programa CaixaProinfància, centrat en l'atenció a llars amb infants en situació o risc d'exclusió, ha arribat a més de 200.000 nens i nenes i les seves famílies a tot l'Estat.