L’Obra Social ”la Caixa” impulsa una aliança per lluitar contra la pobresa infantil en les principals ciutats de l’Estat

13.07.12

En el marc de CaixaProinfància, que s'adreça a les llars amb menors de 16 anys en risc d'exclusió, l'entitat financera ha subscrit acords de col·laboració amb tots els ajuntaments de les ciutats espanyoles on es desenvolupa aquest programa (Barcelona, Bilbao, Madrid, Màlaga, Sevilla, València, Palma de Mallorca, Múrcia, Saragossa, Santa Cruz de Tenerife i Las Palmas de Gran Canària).

Un total de 342 entitats socials d'aquestes ciutats són les encarregades de desplegar CaixaProinfància en cada zona, de manera que el programa aplega sota un mateix paraigua el sector privat, l'administració pública i el tercer sector, amb l'objectiu de coordinar una resposta més eficaç i eficient per combatre la pobresa infantil.

En marxa des del 2007, CaixaProinfància ha arribat a més de 190.000 famílies, la qual cosa es tradueix en una inversió de més de 179 milions d'euros per part de l'entitat financera.