El programa Diversons de l’Obra Social ”la Caixa” arriba a la vuitena edició després de celebrar més de mil concerts a tot Espanya

27.04.12

L'Obra Social ”la Caixa” presenta l'edició 2012 de Diversons. Música per a la integració, un projecte que va néixer fa set anys amb l'objectiu de fomentar l'intercanvi entre les diferents cultures i tradicions que conviuen al nostre país, per facilitar la seva integració a través de la música.

En les set edicions, aquest innovador projecte de l'Obra Social ”la Caixa” ha ofert més de mil concerts repartits per més de quatre-cents municipis de tota la geografia espanyola, i ha rebut més de mig milió d'espectadors.

Des del 2005, Diversons. Música per a la integració ha permès que més d'un centenar de bandes d'Europa, de l'Amèrica Llatina, de l'Àfrica i del món àrab i musulmà hagin pogut pujar als escenaris per interpretar les músiques dels seus països d'origen.

Per a aquest any 2012, l'Obra Social ”la Caixa” ha escollit set grups d'entre un total de 234 propostes rebudes. Les bandes seleccionades oferiran més de setanta concerts a totes les comunitats autònomes a partir d'aquest mes de maig i fins a la tardor vinent.