Valentí Fuster i experts internacionals en cardiologia presenten a CosmoCaixa Barcelona les últimes tecnologies que lideraran el futur de la salut cardiovascular

04.11.11

Valentí Fuster i 23 experts internacionals presenten i debaten els dies 4 i 5 de novembre, al Museu de la Ciència de la Fundació ”la Caixa”, els nous reptes en la promoció de la salut cardiovascular mitjançant noves tècniques per detectar la malaltia abans que tingui lloc la crisi cardíaca.   Les malalties cardiovasculars són la causa principal de mort al món cada any provoquen gairebé 20 milions de morts, segons l’OMS. Es calcula que el 2030 gairebé 24 milions de persones moriran per malalties cardíaques i episodis cerebrovasculars.   El Dr. Valentí Fuster porta la direcció científica de les jornades Reptes en la promoció de la salut cardiovascular, que tenen com a objectiu fomentar el diàleg interdisciplinari i compartir el coneixement sobre les noves tècniques disponibles per promocionar la salut cardiovascular.