De Dürer a Morandi. Gravats de la Fundació William Cuendet & Atelier de Saint-Prex. CaixaForum Palma

Palma

28.06.11

La història del gravat a través de grans noms de l'art europeu dels darrers quatre segles. L'exposició De Dürer a Morandi. Gravats de la Fundació William Cuendet & Atelier de Saint-Prex, organitzada per l'Obra Social ”la Caixa” és una exquisida selecció de més de 130 obres procedents d'aquesta col·lecció suïssa, que permetran al visitant descobrir l'evolució del gravat des dels seus inicis a les edicions de la Bíblia al segle XVI.   La mostra inclou peces d'alguns dels artistes més importants en el camp de les tècniques del gravat, com ara Dürer, Rembrandt, Canaletto, Piranesi, Lorrain, Goya, Degas o Morandi, i arriba fins als artistes contemporanis que continuen treballant des de l'Atelier de Saint-Prex. És, doncs, una oportunitat única per endinsar-se en el món del gravat, i també per aprofundir en les tècniques que han anat apareixent al llarg dels segles, com ara l'aiguafort, la litografia o el cliché-verre, gràcies a la voluntat didàctica de la mostra comissariada per Florian Rodari i Catherine McCready.