”la Caixa” i la Conselleria de Medi Ambient reformen i amplien ca s’Amitger, a Lluc, com a nou centre d’interpretació de la Serra de Tramuntana

Palma

21.03.11

El conseller de Medi Ambient i Mobilitat del Govern de les Illes Balears, Gabriel Vicens, Joan Ramon Fuertes, director executiu territorial de “la Caixa” a les Balears i Enric Banda, director de l’Àrea de Ciència, Recerca i Medi Ambient de Fundació “la Caixa”,  presenten avui la reforma i ampliació de ca s’Amitger, a Lluc, com a nou centre d’interpretació de la Serra de Tramuntana.

Aquest projecte, que s’emmarca en el conveni de col·laboració entre l’Obra Social “la Caixa” i el Govern de les Illes Balears, ha suposat una inversió de més d’1.882.000 euros per part de l’entitat financera destinats a la reforma i el contingut de la futura exposició permanent. Així doncs, el centre serà més funcional i s’adaptarà a les necessitats actuals per a complir el seu objectiu de divulgar entre residents i turistes els valors ecològics i culturals del Paratge Natural de la Serra de Tramuntana.

La rehabilitació intenta mantenir el màxim nombre d’elements originals de l’edificació, minimitzar l’impacte sobre l’entorn i eliminar barreres arquitectòniques per a facilitar l’accés a tots els visitants.