Exposició Aire. Respiració i salut infantil a CosmoCaixa

14.10.10

AIRE és una exposició pràctica, rigorosa i lúdica que aborda la relació intrínseca existent entre la qualitat de l'aire que respirem i la salut respiratòria infantil, tenint en compte que els infants són especialment vulnerables, atès que estan en procés de desenvolupament i no respiren de la mateixa manera: els infants no són adults petits.

AIRE està concebuda perquè sigui interessant tant per als adults com per als infants a partir de 10 anys. És una oportunitat per entendre l'especial vulnerabilitat dels infants davant la contaminació atmosfèrica i per prendre consciència de la importància de la prevenció en la salut respiratòria infantil.

AIRE és una exposició interactiva, que permet al visitant experimentar i conèixer aquesta realitat a partir d'informació contrastada de qualitat i rigor científics, i amb un format lúdic i didàctic.

Aquesta iniciativa de la Fundació Roger Torné, en col·laboració amb la Fundació ”la Caixa”, és una aposta clarament innovadora, perquè per primera vegada es presenta un projecte que fixa la mirada en la salut respiratòria infantil.