”la Caixa” i el CSIC s’uneixen per fomentar l’interès de la societat per la ciència i el medi ambient

17.09.10

L'Obra Social ”la Caixa” i el Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) han signat un acord de col·laboració amb la finalitat de promoure l'educació i la sensibilització mediambiental i incentivar l'interès de la societat per la ciència.   Entre les accions que es duran a terme destaquen els projectes de millora i divulgació en l'àmbit de les ciències marines, com també l'educació ambiental dirigida a escolars a través de formats innovadors que impliquen la utilització de les noves tecnologies. En alguns d'aquests projectes participaran directament els mateixos investigadors.   L'acord que han signat complementa les diferents iniciatives que l'Obra Social desenvolupa en l'àrea de ciència, investigació i medi ambient. Entre les prioritats figuren la millora de les àrees naturals, la conservació de la biodiversitat marina i les iniciatives de divulgació i sensibilització als museus de la ciència, CosmoCaixa Barcelona i CosmoCaixa Madrid.