L’Obra Social ”la Caixa” presenta a CaixaForum Tarragona la primera gran exposició dedicada a Alphonse Mucha

Tarragona

17.09.09

Alphonse Mucha (1860-1939), seducció, modernitat i utopia   Creador i divulgador de l'estil Art Nouveau, pioner en l'aplicació de l'art a la publicitat i un dels pares del disseny gràfic modern, va ser un dels creadors més populars del seu temps.   Més de 140 peces testifiquen la prolífica tasca d'aquest artista polifacètic entre fotografies, dibuixos, litografies, cartells, pintures, joies, ceràmiques, llibres, diaris, revistes, capses, ampolles, etc. I tot això, sota la rúbrica Mucha. La mostra Alphonse Mucha (1860-1939), seducció, modernitat i utopia, fruit de la col·laboració entre la Fundació ”la Caixa” i la Mucha Foundation, dóna a conèixer totes les facetes d'un dels artistes més singulars i coneguts del seu temps, creador i divulgador de l'estil Art Nouveau, pioner en l'aplicació de l'art a la publicitat i un dels pares del disseny gràfic modern.