El Programa de Cooperació Internacional de la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb el Segell FAIRTRADE, inaugura una exposició sobre Comerç Just

07.07.09

Durant el 2008, les vendes de productes de comerç just certificat sota el Segell FAIRTRADE, han crescut un 40% a l'estat, en relació a 2007.

Els consumidors de tot el món es van gastar més de 2.800 milions d'euros l'any passat en productes certificats amb el Segell Fair Trade- Comerç Just. Això representa un increment del 22% respecte del 2007.

El Programa de Cooperació Internacional de l'Obra Social ”la Caixa” col·labora des del 1997 en diferents iniciatives per afavorir una millor qualitat de vida dels productors de matèries primeres com el cafè, el te, el cotó, el cacau i el sucre.