Vídeo-reel de presentació de la temporada 2024-25 de CaixaForum Barcelona i CosmoCaixa.@ CaixaForum Barcelona @ CosmoCaixa

Els centres CaixaForum i CosmoCaixa acolliran una trentena d’exposicions a la temporada 2024-2025

Vàries ciutats

03.09.24

La xarxa de centres CaixaForum i Museu de la Ciència CosmoCaixa acolliran una trentena d’exposicions durant la temporada 2024-2025, entre les quals destaquen una desena d’estrenes, amb l’objectiu de democratitzar la cultura i acostar-la al màxim nombre de públics, especialment els més vulnerables.

La xarxa CaixaForum i CosmoCaixa constitueix un model únic de divulgació del coneixement, la cultura i la ciència com a motor de progrés de la societat. La nova temporada discorrerà sota el lema «Creixem en la cultura».

D'esquerra a dreta: la directora de CaixaForum Barcelona, Mireia Domingo; el director general adjunt de la Fundació ”la Caixa”, Joan Ramon Fuertes; la directora de l'Àrea d'Exposicions, Col·lecció i CaixaForum+ de la Fundación ”la Caixa”, Isabel Salgado; y el director del Museu de la Ciència CosmoCaixa, Valentí Farràs.© Fundació "la Caixa"

Joan Ramon Fuertes, director general adjunt de la Fundació ”la Caixa”, resumeix així la nova programació: «La Fundació ”la Caixa” planteja aquesta nova temporada com un espai per a la reflexió crítica. Les exposicions tracten temàtiques d’interès per a la societat actual, amb una mirada transversal des de l’art i la ciència. A través de les nostres exposicions, activitats i iniciatives digitals, el públic gaudirà d’un ventall molt divers de propostes que busquen arribar al màxim nombre possible de persones, sempre amb la mateixa finalitat: afavorir la integració i la cohesió social a través de la cultura».

Declaració de Joan Ramon Fuertes, director general adjunt de la Fundació "la Caixa". Presentació de temporada d'exposicions 24-25© Fundació "la Caixa"

En línia amb la programació dels últims anys, la Fundació ”la Caixa” continua treballant en la divulgació cultural, de l’art i de la ciència d’una manera transversal i complementària. Així, CaixaForum i el Museu de la Ciència CosmoCaixa consoliden la seva feina en una única xarxa i sumen exposicions que es podran veure a diferents punts del territori.

Última actualització: 04 setembre 2024 | 15:42