Fundació Bancaixa, l’Obra Social “la Caixa” i Fundació Museu Sorolla presenten l’exposició Sorolla. Un jardí per a pintar

València

07.11.17

L'exposició, que estarà oberta al públic fins al 19 març del 2018, mostra amb més de 120 obres una faceta poc coneguda d'un dels pintors espanyols més universals i la seua passió pels jardins.

La mostra s'inaugura coincidint amb el desè aniversari de la remodelació del Centre Cultural Bancaixa, que es va inaugurar el 7 novembre del 2007 amb l'exposició Sorolla. Visió d'Espanya.

La reproducció de les imatges proporcionades està autoritzada exclusivament per a la promoció en els mitjans de comunicació de l'exposició SOROLLA. UN JARDÍ PER PINTAR al Centre Cultural Bancaja i durant el període de temps en què tingui lloc l'exposició.

Les imatges no es poden fer servir per usos aliens a la comunicació de l'exposició ni es poden emmagatzemar en arxius fotogràfics.

Les imatges no es poden retocar, editar, reenquadrar, tallar ni alterar de qualsevol manera.

És obligatori fer constar el peu de foto i el copyright de la imatge.

No es podran fer servir més de 7 imatges en l'article.

En els mitjans digitals, les imatges publicades han d'estar en una resolució inferior a 100 píxels por polsada (PPP).

Per a usos a pàgina sencera o qualsevol altre ús de les imatges, si us plau, contacteu amb saladepremsa@fundaciolacaixa.org