La Col·lecció ”la Caixa” d’Art Contemporani, protagonista a Lisboa 2017, Capital Iberoamericana de Cultura

06.09.17

Prop de 40 obres de la Col·lecció ”la Caixa” d’Art Contemporani formen l’exposició Turbulències, que es podrà veure del 8 de setembre al 3 de desembre a la Galeria do Torreão Nascente da Cordoaria Nacional de Lisboa. L’exposició es fa en el marc de Passat i Present - Lisboa, Capital Iberoamericana de Cultura 2017.

Aquesta exposició suposa un nou acte de mecenatge cultural fet conjuntament per la Fundació Bancària ”la Caixa” i el BPI. Les dues entitats van establir un acord de col·laboració per al desenvolupament de projectes de caràcter social i cultural a Portugal després que CaixaBank es convertís en accionista majoritari del BPI.

La mostra inclou nombroses obres recents que es mostren al públic per primera vegada després de la seva adquisició. Els artistes presents a Turbulències són Carlos Amorales, Bleda y Rosa, Walter Dahn, José Damasceno, Carlos Garaicoa, Cao Guimarães, José Antonio Hernández-Díez, Thomas Hirschhorn, Asier Mendizabal, Shirin Neshat, Marta Minujín, Paulo Nazareth, Gabriel Orozco, Damián Ortega, Adrian Paci, Walid Raad, Juan Ugalde, Apichatpong Weerasethakul

La reproducció de les imatges proporcionades està autoritzada exclusivament per a la promoció en els mitjans de comunicació de l'exposició TURBULÈNCIES a LisboaLes imatges no es poden fer servir per usos aliens a la comunicació de l'exposició ni es poden emmagatzemar en arxius fotogràfics.

Les imatges no es poden retocar, editar, reenquadrar, tallar ni alterar de qualsevol manera.

És obligatori fer constar el peu de foto i el copyright de la imatge.

No es podran fer servir més de 7 imatges en l'article.

En els mitjans digitals, les imatges publicades han d'estar en una resolució inferior a 100 píxels por polsada (PPP).

Per a usos a pàgina sencera o qualsevol altre ús de les imatges, si us plau, contacteu amb saladepremsa@fundaciolacaixa.org