L’Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Joan Miró segellen un acord per impulsar projectes conjunts

02.05.12

El president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, i el president de la Fundació Joan Miró, Jaume Freixa, han signat aquest matí un acord de col·laboració entre ambdues institucions per als pròxims anys.

L'acord estableix l'organització conjunta de les dues pròximes edicions del Premi Joan Miró amb una aportació per part de l'entitat financera de 300.000 euros per a cadascuna d'elles, així com la posterior exposició de l'obra de l'artista guanyador tant a la Fundació Joan Miró com en un segon punt de l’Estat espanyol.

L'Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Joan Miró posaran en marxa nous projectes en comú en els pròxims anys, entre els que destaca l'organització d'una exposició monogràfica entorn Joan Miró, que tindrà lloc l'any 2014 a CaixaForum Madrid.

També posaran en marxa altres iniciatives de caràcter educatiu i projectes culturals amb un impacte social.