Les col·leccions d’art contemporani de ”la Caixa” i el MACBA viatjaran per Àsia durant dos anys, de la mà d’Acción Cultural Española

14.11.11

La Fundació ”la Caixa” i el Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA) han signat un acord de col·laboració amb Acción Cultural Española (AC/E) per organitzar una exposició que viatjarà per diferents ciutats asiàtiques.   La mostra visitarà, a partir de la tardor de 2012, les ciutats de Kuala Lumpur (Malàisia) i Manila (Filipines), i altres de Xina i Japó, coincidint amb l'Any d'Espanya en el país nipó.   Canvi de segle en l'art contemporani espanyol aplega una destacada selecció inèdita d'obres produïdes els darrers 50 anys per artistes com ara Eduardo Chillida, Antoni Tàpies, Antonio Saura, Juan Muñoz, Muntadas, Miquel Barceló i Cristina Iglesias, entre d'altres.   Aquest projecte conjunt amb AC/E és fruit de la voluntat del MACBA i de la Fundació ”la Caixa” de mostrar en diferents centres internacionals una selecció del nou fons d'art contemporani, format per 5.500 obres.