Mona Hatoum, guanyadora del Premi Joan Miró 2011 visita la Fundació i recull el guardó

20.09.11

La guanyadora del Premi Joan Miró 2011, Mona Hatoum, ha recollit avui el guardó en una visita a la Fundació Joan Miró de Barcelona, acompanyada de Rafael Chueca, director de l'Àrea d'Acció Territorial de la Fundació ”la Caixa”, i Rosa Maria Malet, directora de la Fundació Joan Miró.   Mona Hatoum, absent a la cerimònia de lliurament del guardó per motius de salut, ha aprofitat la seva visita per recollir el premi, l'import del qual, 70.000 euros, ha donat per ajudar els joves artistes a estudiar a escoles d'art britàniques.   El Premi Joan Miró és organitzat per la Fundació Joan Miró de Barcelona i l'Obra Social ”la Caixa”, que fa l'aportació de 70.000 ?, una de les més elevades entre els premis d'art existents. El guardó es lliura cada dos anys i en les edicions anteriors ha reconegut les trajectòries d'Olafur Eliasson (2007) i Pipilotti Rist (2009).