La Fundació ”la Caixa” i la Fundació MACBA uneixen les seves Col·leccions d’Art Contemporani

26.07.10

L'acord contempla la gestió coordinada dels fons d'art contemporani d'ambdues institucions mitjançant la creació d'un comitè assessor únic i l'establiment d'una política coordinada d'adquisició d'obres.   La Fundació ”la Caixa” i la Fundació MACBA coproduiran conjuntament exposicions a partir dels fons de les seves col·leccions, que sumen gairebé 2.400 obres amb un valor actual de mercat estimat d'uns 160 milions d'euros.   El conveni, inicialment previst per un espai de 4 anys, també estableix la voluntat d'assolir sinèrgies en programes d'investigació, difusió, educatius i d'impacte social en l'àmbit de l'art contemporani.