Fotografia de família amb representants de totes les institucions i entitats que han participat en l'acte 'Plataforma de país'.3Cat

CaixaForum+ entra a formar part de la plataforma 3Cat oferint contingut de producció pròpia

11.07.24

3Cat ha anunciat avui un nou pas de la plataforma per convertir-la en un punt de trobada d’entitats i organitzacions que vetllen i promouen la cultura catalana. Entre les 17 entitats que entren a formar part de la plataforma 3Cat hi ha CaixaForum+, que oferirà fins a vuit continguts.

En un acte celebrat avui al Disseny HUB de Barcelona, 3Cat ha presentat les aliances amb diverses entitats referents del món de la cultura que generen contingut audiovisual i en català. Per part de CaixaForum+, en l'acte ha participat Joan Ramon Fuertes, director general adjunt de la Fundació "la Caixa".

Joan Ramon Fuertes, director general adjunt de la Fundació "la Caixa" durant la presentació de la plataforma de 3Cat.
Joan Ramon Fuertes, director general adjunt de la Fundació "la Caixa", durant la presentació de la plataforma.3Cat

A partir d’avui, aquest contingut estarà disponible a la plataforma 3Cat en diverses col·leccions. Amb més de 270 peces audiovisuals ja disponibles, aquestes aliances s’aniran ampliant, i se n’incorporaran de noves i representatives de tots els àmbits i tota la nostra geografia.

La presidenta de 3Cat, Rosa Romà, durant l'acte.
La presidenta de 3Cat, Rosa Romà, durant l'acte.3Cat

La Fundació “la Caixa” a través de la seva plataforma CaixaForum+, el Gran Teatre del Liceu, el Palau de la Música Catalana, L’Auditori, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, el Museu d’Art Contemporani de Barcelona, la Filmoteca de Catalunya, l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, el Festival Cruïlla i la Universitat Oberta de Catalunya són les entitats que entren a formar part de la plataforma 3Cat i que s’afegeixen a d’altres que ja hi eren com Filmin, DocsBarcelona, FIC-CAT (Festival Internacional de Cinema en Català), Suncine, Òmnium a través del seu festival de curtmetratges VOC o la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya o La Xarxa.

Els continguts de CaixaForum+ que estaran a la plataforma 3Cat són:

Última actualització: 11 juliol 2024 | 14:05