D’esquerra a dreta: l’actriu i presentadora Cayetana Guillén Cuervo; la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán; el director corporatiu de l’Àrea de Cultura i Ciència de la Fundació ”la Caixa”, Ignasi Miró, i la responsable de continguts digitals, Mireia Gubern, a la presentació de CaixaForum+.
De izquierda a derecha: la actriz y presentadora Cayetana Guillén Cuervo; la directora general adjunta de la Fundación ”la Caixa”, Elisa Durán; el director corporativo del Área de Cultura y Ciencia de la Fundación ”la Caixa”, Ignasi Miró, y la responsable de contenidos digitales, Mireia Gubern, en la presentación de CaixaForum+.

Neix CaixaForum+

13.12.22

La Fundació ”la Caixa” ha presentat avui CaixaForum+, una ambiciosa plataforma online amb un catàleg de propostes culturals i de divulgació científica únic al nostre país. CaixaForum+ omple un buit en l’oferta audiovisual del país i aspira a ser la plataforma de referència en la difusió cultural i científica en el món de parla hispana.

CaixaForum+ arrenca amb una oferta inicial de més de 300 títols, més de 1.000 peces de vídeo i àudio i 564 hores de contingut. Prop de la meitat són produccions originals de la Fundació ”la Caixa”. El catàleg es completa amb col·laboracions amb altres institucions culturals nacionals i internacions, i també amb la compra de drets de continguts ja preexistents que complementen les diferents línies editorials.

Els usuaris hi podran trobar sèries, pòdcasts, documentals, pel·lícules, art digital, programes de divulgació, entrevistes, concerts i òperes, i un llarg etcètera de formats a l’entorn de nou temàtiques: arts visuals i plàstiques, arts escèniques, música, literatura, pensament i història, cinema, arquitectura i disseny, ciències de la vida i ciències físiques.

Entre els centenars de noms propis, a CaixaForum+ hi trobem Fernando Trueba, Blanca Portillo, Antonio Muñoz Molina, Julio Manrique, Soledad Sevilla, Emilio Morenatti, Bernardo Atxaga, Isabel Coixet, Jorge Carrión, Rubén Duro, Carolina Iglesias i Victoria Martín, Santiago Auserón o Rossy de Palma, entre molts d’altres.

La subscripció a CaixaForum+ és gratuïta i ja està disponible per a dispositius mòbils i tauletes a través de les aplicacions que es poden descarregar a l’App Store (iOS) o Google Play (Android). També es pot accedir als continguts en la versió web i en televisors intel·ligents mitjançant AirPlay i, properament, Chromecast.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 19:31