Asier Mendizabal, «Not all that moves is red» (Telón) #1, 2012. Colecció d'Art Contemporani Fundació ”la Caixa”.
© Asier Mendizabal

12 març de 2024

Barcelona11:00Presencial

Roda de premsa: estrena de l'exposició «Des de la frontera» a CaixaForum Barcelona

CaixaForum Barcelona | Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8

Afegir-ho als meus esdeveniments

Mei Huang, comissària de la mostra Des de la frontera, parteix de la idea dels límits físics entre els Estats per explorar l'actualitat de les fronteres, que en els últims anys han esdevingut més sòlides i rígides, a partir d'una sèrie d'obres de la Col·lecció d'Art Contemporani de la Fundació ”la Caixa” i de la col·lecció del MACBA.

Una frontera és el límit físic que separa dos estats. És un espai de mescla de cultures i enfrontaments d'ètnies i nacions. Hi ha fronteres històriques i geogràfiques, i també n’hi ha de culturals i intel·lectuals.

Filades entre si amb un discurs poètic, aquesta exhibició reuneix obres sobre diferents fronteres i conflictes de Paulo Nazareth, Asier Mendizabal, Nigel Henderson, Akram Zaatari, Vanessa Beecroft, Annette Messager, Àngels Ribé, Pep Duran i Francesc Torres.

Assistents a la roda de premsa:

• Nimfa Bisbe, directora de la Col·lecció d'Art Contemporani de la Fundació "la Caixa"
  • Mei Huang, comissària
Última actualització: 26 febrer 2024 | 15:28