Jessica Stockholder explora la pintura en una exposició immersiva a Torí amb obres de la Col·lecció ”la Caixa” d’Art Contemporani

10.02.21

L’artista nord-americana Jessica Stockholder explora la potència del medi pictòric en una exposició que reuneix obres de les col·leccions de la Fundació ”la Caixa” i la Fondazione per l’Arte Moderna e Contemporanea CRT.

Convidada com a comissària, Stockholder inserta les peces d’ambdues col·leccions en una instal·lació ambiental de grans dimensions, que fuig del cub blanc i expandeix formes i colors en tot el seu esplendor.

Per mitjà de la combinació d’obres de diferents orígens i produccions, l’artista investiga les maneres de pintar i les seves definicions categòriques a través dels límits del gènere i n’estudia els marges literals i metafòrics.

De l’11 de febrer al 2 de maig, l’OGR (Officine Grandi Riparazioni) presenta Cut a rug a round square, un nou projecte desenvolupat específicament per a l’antic complex industrial de l’ORG a Torí.