D'esquerra a dreta: la consellera de Cultura, Natàlia Garriga; el bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez; l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, i la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán.
De izquierda a derecha: la consejera Natàlia Garriga; el obispo de Lleida, monseñor Salvador Giménez; el alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, y la directora general adjunta de la Fundación ”la Caixa”, Elisa Durán.

Finalitzen les obres de restauració de l’església de Sant Llorenç de Lleida

Lleida

02.11.23

Les obres de restauració s’han centrat en la consolidació d’elements amb patologies estructurals, en la conservació i restauració de les voltes i paraments interiors, en l’escala del campanar, les cobertes, en les façanes i en el retaule de Santa Úrsula.

L’actuació forma part del Programa Temps de Gòtic de la Fundació ”la Caixa” i del Departament de Cultura que ha tingut una inversió de prop d’un milió d’euros.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 14:02