Jocelyn Bell Burnell, doctora en Física per la Universitat de Cambridge, professora i investigadora a grans universitats de prestigi. © Royal Society of Edinburgh.
Jocelyn Bell Burnell, doctora en Física por la Universidad de Cambridge, profesora e investigadora en grandes universidades de prestigio. © Royal Society of Edinburgh.

Jocelyn Bell explicarà a CosmoCaixa com va descobrir els púlsars, un dels descobriments més importants de la física

08.11.22

La Fundació ”la Caixa” presenta al Museu de la Ciència CosmoCaixa la conferència «El descobriment dels púlsars. La història d’una estudiant de doctorat», a càrrec de la doctora en Física Jocelyn Bell Burnell, professora i investigadora a grans universitats de prestigi i reconeguda amb multitud de premis.

Bell compartirà amb els assistents els seus coneixements sobre els estels de neutrons, més coneguts com a púlsars, que constitueixen una de les troballes més importants per a la física.

La sessió, que se celebrarà el 8 de novembre a les 19 h a CosmoCaixa, s’emmarca en el cicle Grans de la ciència, que des del mes de maig acull personalitats il·lustres de la ciència que han assolit fites o han fet descobriments excepcionals per a la humanitat.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 14:20