Shakira ha inaugurat una nova escola Pies Descalzos a Barranquilla.
Shakira ha inaugurado una nueva escuela Pies Descalzos en Barranquilla.

Shakira inaugura una nova escola a Barranquilla amb l’impuls de la Fundació ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona

Barranquilla (Colombia)

16.09.23

El centre acollirà prop de 1.000 estudiants i oferirà espais oberts per a pares, mares i altres membres de la comunitat.

«En nom meu i el de la meva fundació, Pies Descalzos, expresso la meva immensa gratitud i l’orgull de comptar amb aliats i amics com l’alcaldia de Barranquilla, la Fundació ”la Caixa”, la Fundació FC Barcelona i la Fundació LCI Educació per fer realitat un nou somni: construir una nova escola a Barranquilla i seguir ajudant als nens, nens i joves de la ciutat», ha assegurat Shakira en l’acte d’inauguració.

La Fundació ”la Caixa” dona suport a aquest projecte amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’aprenentatge i garantir l’equitat i la igualtat d’oportunitats dels joves, especialment d’aquells es troben en situacions més vulnerables.