Fila superior d’esquerra a dreta: Moisés Roiz; Margarita Gómez; Isabel Salgado; Marta Vallejo; Ignasi Miró; Valentí Farràs; Elisa Durán, directora general adjunta Fundació ”la Caixa”; Álvaro Borrás; Xavier Bertolín; Isabel Fuentes; Rafael Chueca; i Montserrat Blanco. Fila inferior d’esquerra a dreta: Maria Glòria Olivé, Maribel Tost; Mireia Domingo; Anna Colomer; Ricardo Alfós i Margarita Pérez Villegas.
Fila superior de izquierda a derecha: Moisés Roiz; Margarita Gómez; Isabel Salgado; Marta Vallejo; Ignasi Miró; Valentí Farràs; Elisa Durán, directora general adjunta Fundación ”la Caixa”; Álvaro Borrás; Xavier Bertolín; Isabel Fuentes; Rafael Chueca; y Montserrat Blanco. Fila inferior de izquierda a derecha: Maria Glòria Olivé, Maribel Tost; Mireia Domingo; Anna Colomer; Ricardo Alfós y Margarita Pérez Villegas.

Poder femení, Berlanga, dinosaures i la natura en l’art, en la nova temporada de la xarxa CaixaForum

07.09.23

La Fundació ”la Caixa” presenta les seves propostes per a la temporada 2023-2024: 34 títols expositius en total, entre els quals hi ha 10 estrenes, recorreran els centres CaixaForum i el Museu de la Ciència CosmoCaixa, i també diverses ciutats dels territoris espanyol i portuguès en la seva versió itinerant.

La programació, que compta amb propostes i disciplines variades, combina produccions pròpies i d’altres en col·laboració amb grans institucions com ara el British Museum, el Centre Pompidou, la Cinémathèque Française, el Museo Paleontológico Egidio Feruglio i el Museo Nacional del Prado, entre d’altres.

Entre les mostres destaquen novetats com l’exposició de producció pròpia dedicada al llegat més íntim del cineasta Luis García Berlanga. Fruit de les aliances internacionals, cal subratllar una mostra sobre la representació del poder femení a través de diferents cultures i èpoques amb el British Museum.

També es podrà veure una mostra que presenta les relacions que hi ha hagut entre art i natura durant l’últim segle a través de les riques col·leccions del Centre Pompidou, així com una gran exposició en col·laboració amb el Museo Paleontológico Egidio Feruglio de la Patagònia que té com a protagonista el dinosaure més gran trobat fins avui.