CaixaForum Macaya s’incorpora a una xarxa mundial d'excel·lència que treballa per contribuir a implementar les prioritats estratègiques, els programes i les agendes de desenvolupament de la UNESCO a escala internacional.
CaixaForum Macaya se incorpora a una red mundial de excelencia que trabaja para contribuir a la implementación de las prioridades estratégicas, los programas y las agendas de desarrollo de la UNESCO a escala internacional.

CaixaForum Macaya, nomenat Centre Internacional UNESCO de Ciències Socials i Humanitats

23.11.21

La Conferència General de la UNESCO ha ratificat el nomenament del que serà el primer centre d'aquestes característiques al món. Suposa la incorporació de CaixaForum Macaya a una xarxa mundial d'excel·lència que treballa per contribuir a implementar les prioritats estratègiques, els programes i les agendes de desenvolupament de la UNESCO a escala internacional.

És un reconeixement a la trajectòria de CaixaForum Macaya com a centre de debat i reflexió. També reflecteix la convergència dels valors de la UNESCO i la Fundació ”la Caixa”, amb la inclusió social, l'educació, la ciència i la cultura com a principals línies d'actuació.

Aquest nomenament coincideix amb la integració del centre a la xarxa de CaixaForum de la Fundació ”la Caixa”. Fruit d'aquest canvi, l'equipament ha passat a anomenar-se CaixaForum Macaya.