Winterreise escènic inaugura el primer Primavera LIFE a CaixaForum

24.03.21

La producció escènica Winterreise de Schubert serà l’encarregada aquest diumenge 28 de març d’obrir el primer Primavera LIFE en un concert que tindrà lloc a l’auditori de CaixaForum Barcelona.

Es tracta de la primera producció escènica del festival dirigida pel sevillà Rafael R.Villalobos i amb el contratenor Xavier Sabata i el pianista Francisco Poyato al piano, en el marc d’una col·laboració entre la Fundació ”la Caixa” i el LIFE Victoria.

Villalobos s’inspira en el teatre de Samuel Beckett per a la dramatúrgia d’aquest espectacle: un home solitari i obsessiu espera l’amant, que no tornarà perquè l’ha abandonat, i ens convida a aquest viatge a enlloc que també ens porta a reflexionar sobre un dels temes tabú de la societat actual: la salut mental.