La mirada compromesa de Cristina García Rodero desembarca a Castelló de la Plana

Castelló de la Plana

10.08.20

L’exposició, organitzada per la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb la Fundació Vicente Ferrer, l’Ajuntament de Castelló de la Plana i l'Autoritat Portuària, està constituïda per 40 fotografies.

Reflecteix la vida quotidiana dels habitants d’Anantapur, a l’estat d’Andhra Pradesh, una de les zones més pobres de l’Índia, on viuen les comunitats més marginals i vulnerables del país.

La mostra forma part del programa Art al carrer, a través del qual la Fundació ”la Caixa” vol apropar l’art a les persones fora del marc habitual de museus i sales d’exposicions.

La consagrada fotògrafa dona veu a les dones submergint-se al seu món, on es fonen l’alegria i el patiment de les persones que encobreixen amb color i distinció els clarobscurs de la seva pròpia existència.

Terra de somnis es podrà visitar fins al 8 de setembre de 2020 al Moll de Costa, del Port de Castelló de la Plana.