L’Escola Europea d’Humanitats de ”la Caixa” es converteix en epicentre de la reflexió i el debat, amb l’assistència de més de 4.000 persones

05.08.16

L'Escola Europea d'Humanitats va obrir les seves portes el 30 d'octubre de 2015, i en el seu primer curs ha celebrat un total de 36 cicles ?entre conferències, cursos i seminaris?, distribuïts en 80 sessions. Una programació de qualitat que ha aconseguit atreure 4.054 persones.

Impulsada per l'Obra Social ”la Caixa” amb la coordinació de La Maleta de Portbou i amb seu al Palau Macaya, centre de reflexió de Barcelona, l'escola ha comptat amb la participació de 38 personalitats referents de l'escena nacional i internacional de la filosofia, l'economia, la sociologia, la literatura i la política, entre altres disciplines.

El director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró, ha destacat: «En aquest primer curs, hem contribuït a la formació i la divulgació d'idees que ajuden a entendre els canvis del nostre món, complex i canviant, posant l'accent en el fet europeu».

L'escola està dirigida per Jordi Alberich i Josep Ramoneda, i el seu Consell Assessor, presidit per Jaume Giró, està format per Victòria Camps, Adela Cortina, Eugeni Gay, Carmen Iglesias, Jaume Lanaspa, Juan José López Burniol, Alfredo Pastor, Javier Solana, Josep Maria Vallès i Vicenç Villatoro.