La Fundació Arte y Mecenazgo lliura a CaixaForum Madrid els seus premis 2015 a Antoni Miralda, CarrerasMugica i la Fundació Sorigué

26.05.15

CaixaForum Madrid acull la cerimònia de lliurament dels guardons que atorga la Fundació Arte y Mecenazgo per distingir la tasca que han dut a terme les parts implicades en el procés de creació i divulgació de l'art: artistes, galerista i col·leccionistes.

Els guardonats amb els Premis Arte y Mecenazgo 2015 en les seves tres categories han estat l'artista català Antoni Miralda, la galeria bilbaïna CarrerasMugica i la Fundació Sorigué de Lleida, atès que tots destaquen per la seva professionalitat i el paper que tenen com a referents en els seus àmbits.

Amb una dotació global de 90.000 euros, aquests premis són una mostra del mecenatge que exerceix la Fundació Bancària ”la Caixa”. Els premiats han rebut com a guardó una escultura feta per Miquel Barceló especialment per a aquests premis.