L’artista Eva Lootz, la galerista Elvira González i la Fundació Juan March, Premis Arte y Mecenazgo 2013

18.02.13

La Fundació Arte y Mecenazgo dóna a conèixer els premiats en la tercera edició dels guardons que atorga per distingir el treball de les parts implicades en el procés de creació i divulgació de l'art: artistes, galeristes i col·leccionistes.

Els guardonats en els Premis Arte y Mecenazgo 2013 a les tres categories han estat l'artista Eva Lootz, la galerista Elvira González i la Col·lecció d'Art Espanyol Contemporani de la Fundació Juan March, destacant tots ells per la seva dilatada trajectòria i per ser pioners en els seus respectius sectors.

Amb una dotació de 90.000 euros, aquests premis impulsats per ”la Caixa” són mostra de l'acció de mecenatge a la creació artística que exerceix l'entitat. A més, els premiats reben com guardó una escultura realitzada per Miquel Barceló especialment per als Premis.