Elena Asins, Soledad Lorenzo i Helga de Alvear, guardonades en els Premis Arte y Mecenazgo 2012

26.01.12

La Fundació Arte y Mecenazgo dóna a conèixer els premiats en la segona edició dels guardons que atorga per distingir el treball de les figures implicades en el procés de creació i divulgació de l'art: artistes, galeristes i col·leccionistes.

Les guardonades en els Premis Arte y Mecenazgo 2012 en les seves tres categories han estat l'artista Elena Asins, la galerista Soledad Lorenzo i la col·leccionista Helga de Alvear; totes tres destaquen per una llarga trajectòria i un rellevant paper innovador en els seus respectius sectors.

La Fundació Arte y Mecenazgo ha estat creada per iniciativa de ”la Caixa” amb la missió d'estimular i divulgar el col·leccionisme d'art com a font de mecenatge de la cultura, per tal de promoure el mercat de l'art i enriquir el patrimoni artístic del país. La Fundació té per objecte destacar el paper del col·leccionisme en la promoció de la cultura, difondre la tasca dels col·leccionistes i motivar nous col·leccionistes a Espanya.